از فروردین تا اسفند زندگی-۶۴۵

فروردین
تحت تأثیر کلام شخص پر‌انرژی قرار گرفته و تصمیم به انجام کاری گرفته‌اید. اینک که سرشار از اراده هستید گام نخست را بردارید و بدانید در سایه تلاش و پیگیری هر کاری شدنی است.
به طور اتفاقی از یک راز آگاه می‌شوید، اما نباید آن را برملا سازید چون اصل موضوع با گذشت زمان برایتان مشخص خواهد شد.

اردیبهشت
برای رسیدن به خواسته‌تان خیلی سختی کشیده‌اید و از موانع و مشکلات زیادی عبور کرده‌اید، اما این مژده را به شما می‌دهیم که فصل خوشه‌چینی نزدیک است و به زودی به مراد دلتان می‌رسید.
در محیط کار، پیشنهادتان مورد تأیید جمع قرار می‌گیرد و از این بابت احساس غرور خواهید کرد.

خرداد
در کاری که تصمیم به انجامش دارید خیری نهفته که تأثیر مطلوبی بر زندگی آینده شما می‌گذارد باید خوش بین به آینده باشید.
به زودی بهترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی را تجربه خواهید کرد. مشکلات کم‌کم برطرف می‌شود. از نظر مالی، گشایشی ایجاد می‌شود.
تیر
دیداری غیر‌منتظره خواهید داشت که از نظر عاطفی به نفع‌تان خواهد بود.
رخدادی خاطره‌انگیز، شادی و نشاط را میهمان قلب اعضای خانواده‌تان می‌کند و کلی خوشحال و با روحیه خواهید شد.

مرداد
مشکل مالی یکی از اعضای خانواده با درایت شما حل و فصل می‌شود و بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرید.
اتفاقی خاص زندگی عاطفی شما را دستخوش تغییری دلخواه برای شما می‌کند که راه پیشرفت و ترقی را برایتان هموار خواهد کرد.

شهریور
در خرید کالایی که قصد خریدش را دارید عجله به خرج ندهید باید با پرس و جو و تحقیق تلاش کنید از کیفیت آن مطمئن شوید.
درخواستی از سوی یک دوست به شما می‌رسد که اگر توان انجامش را دارید کوتاهی نکنید. باز کردن گره از کار یک دوست حتماً پیوند دوستی‌تان را مستحکم‌تر خواهد کرد.

مهر
یک گرفتاری ناخواسته، اعصاب شما را به هم ریخته، اما نگران نباشید چون به زودی آن موضوع حل و فصل می‌شود و فصل تازه‌ای از زندگی اجتماعی شما شروع می‌شود که شکوفایی و ترقی در پی خواهد داشت.

آبان
شرایط کنونی، موقتی است. از این رکود رهایی می‌یابید و وضعیت مالی‌تان بهبود می‌یابد. به زیبایی‌های زندگی توجه داشته باشید و از داشته‌هایتان لذت ببرید. چون دارایی شما در حال حاضر آرزوی خیلی‌هاست.
برای رهایی از فضای منفی که گریبانگیر ذهن خسته‌تان شده بهتر است استراحتی به خود بدهید.
آذر
نیاز دارید این روزها مهارت «نه» گفتن را تمرین کنید خصوصاً در مورد پیشنهادی که اخیراً دریافت کرده‌اید. اگر این کار را بکنید از قدرت نجات دهنده این کلمه تعجب می‌کنید و به خود خواهید گفت کاش قبل‌تر از این کلمه جادویی استفاده می‌کردید. حرف دل خود را شجاعانه و محترمانه بزنید و دلواپس هیچ موضوعی نباشید.

دی
برای مقابله با رخدادی تلخ که برایتان پیش آمده به تلافی فکر نکنید! چون به زودی واقعیت برایتان روشن می‌شود و از این که زود قضاوت نکرده و شتاب زده عمل نکرده‌اید، خرسند می‌شوید.

بهمن
زنگ تلفن برای آگاهی از یک موضوع خبرساز و البته شادی بخش به صدا درمی‌آید و در آن لحظه شما و اعضای خانواده از شنیدن آن بسیار شاد خواهید شد.
ایده‌های جذاب و قابل تعمل برای افزایش بهره‌وری در کارتان به ذهن‌تان خطور کرده که باید به پردازش آن‌ها بپردازید و آن‌ها را عملیاتی کنید تا زودتر به اهداف مورد نظر دست یابید.

اسفند
در یک کار خداپسندانه و مؤمنانه شرکت کرده و پاداش معنوی زیادی کسب می‌کنید که چراغ پرفروغی خواهد شد برای ادامه راه. آن را به فال نیک بگیرید و در جهت گسترش آن بکوشید.
دلتنگ عزیزی هستید که با شنیدن اخباری رضایت‌بخش راجع به او قدری آسوده‌خاطر می‌شوید.